مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-06بين الملل

کوشنر، ترامپ را از عفو خودش پیش از ترک کاخ سفید منصرف کرد


براساس کتاب جدید نویسنده کتاب پرفروش و افشاگرانه «آتش و خشم»، رییس جمهور سابق آمریکا زمانی که در کاخ سفید بود درباره عفو خودش صحبت کرد اما داماد و مشاورش وی را از این کار منصرف کرد.

- براساس کتاب جدید نویسنده کتاب پرفروش و افشاگرانه آتش و خشم ، رییس جمهور سابق آمریکا زمانی که در کاخ سفید بود درباره عفو خودش صحبت کرد اما داماد و مشاورش وی را از این کار منصرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، براساس گزیده ای از کتاب جدید مایکل وولف تحت عنوان سقوط: روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ ، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا گفت: آنها می گویند من این توانایی را دارم.

من از قدرت نامحدود عفو برخوردارم.

وولف می نویسد: اما جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ که مشاور ارشد دولت او هم بود تاکید داشت که اقدام ترامپ برای اعطای عفو فدرال به خودش –تنها قدرت عفو یک رییس جمهور- احتمالا به ایالت ها انگیزه می دهد تا بیش از پیش ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

وولف با اشاره به کوچک ترین پسر ترامپ می نویسد: با توجه به این که بیرون از کاخ سفید افراد بسیاری منتظر بودند تا به ترامپ لطمه وارد کنند، ترامپ می بایست کل خانواده حتی بارون را عفو می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر، ترامپ را از عفو خودش پیش از ترک کاخ سفید منصرف کرد

کوشنر، ترامپ را از عفو خودش پیش از ترک کاخ سفید منصرف کرد