مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-06سياسي

خیری که خودش درد یتیمی را می فهمد!/ کمک 5 میلیون تومانی یک خیر به ایتام طالقان


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: یک خیر طالقانی که در گذشته با یتیمی بزرگ شده با واریز 100 میلیون تومان به حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان به هر فرزند یتیم بیش از 5 میلیون تومان هدیه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا لشینی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که به دلیل شیوع بیماری در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام، طرحی است که به موجب آن فرزندان یتیم بی سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر 18 سال مورد حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: یک خیر طالقانی که در گذشته با یتیمی بزرگ شده و کاملا متوجه مشکلات ایتام گرانقدر هستند در همان ایام عهد میکند که بغد از استقلال مالی در حد بضاعت خود حامی کودکان یتیم باشد.

  وی افزود: این عهد پس از سال ها امروز عملی شد و این خیر محترم با واریز 100 میلیون تومان  به حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان به هر فرزند یتیم بیش از 5 میلیون تومان هدیه داد.

  وی افزود: در حال حاضر حدود 19 فرزند طرح اکرام ایتام و 37 فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد طالقان می باشند که توسط بیش از 700 حامی حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیری که خودش درد یتیمی را می فهمد!/ کمک 5 میلیون تومانی یک خیر به ایتام طالقان

خیری که خودش درد یتیمی را می فهمد!/ کمک 5 میلیون تومانی یک خیر به ایتام طالقان