مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-06سياسي

شهرداری های تازه تأسیس نیازمند توجه ویژه دولت هستند


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان قزوین گفت: شهرهای کوچک و تازه تأسیس به دلیل کمبود اعتبارات و مشکلات ساختاری نیازمند توجه ویژه دولت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مصطفی صالحی در جلسه معارفه اولین شهردار شهر عصمت آباد و بیست و ششمین شهرداری استان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤلین محلی تشکیل شد ضمن تبریک روز شهردار خاطرنشان کرد: شهرهای کوچک و تازه تأسیس به دلیل کمبود اعتبارات و مشکلات ساختاری نیازمند توجه ویژه دولت هستند و دیوار مشکلات و معضلات در مدیریت شهری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهرها، با همدلی و انسجام فروخواهد ریخت.

وی در ادامه به وضعیت اعتبارات، کمک های دولتی، بودجه و پرداخت ارزش افزوده شهرهای شهرستان بویین زهرا اشاره کرد و افزود: شهرداری ها با واقعی سازی تعرفه عوارض نسبت به افزایش درآمدهای محلی، به سمت خودکفایی در حوزه درآمدی حرکت نموده و تلاش نمایند.

وی افزایش کمک های دولتی را حاصل پیگیری های مسؤلین استان به ویژه استاندار محترم دانست و افزود: در خصوص افزایش 40 درصدی اعتبارات ارزش افزوده در سال 1399 نسبت به سال 1398، ضمن تشکر از همه پیگیری ها در این خصوص، از توجه ویژه و پیگیری های استاندار محترم باید تقدیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های تازه تأسیس نیازمند توجه ویژه دولت هستند

شهرداری های تازه تأسیس نیازمند توجه ویژه دولت هستند