مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-06اقتصادي

فعالیت 12 هزار طرح دامداری مددجویان کمیته امداد در استان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد 12 هزار طرح دامداری مددجویی در سطح استان دارد که علوفه موردنیاز آن ها با 50 درصد کمک بلاعوض و 50 درصد پرداخت تسهیلات تامین می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد 12 هزار طرح دامداری مددجویی در سطح استان دارد که علوفه موردنیاز آن ها با 50 درصد کمک بلاعوض و 50 درصد پرداخت تسهیلات تامین می شود.

یحیی صادقی امروز 15 تیرماه در سفر به رودبار جنوب و بازدید از شرکت تولید علوفه دام در این شهرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات دامداران در سطح کشور و استان کرمان بحث تأمین علوفه دام است.

وی افزود: کمیته امداد استان کرمان با انعقاد تفاهم نامه با گروه جهادی انصار المهدی به منظور تأمین علوفه بسته بندی و غنی شده قابل نگهداری و با کمک های فنی و پشتیبانی در حمایت از مجریان طرح های اشتغال مددجویی دارای دام سبک و سنگین و هم چنین پایداری این طرح های قدم برداشت.

صادقی با اشاره به اینکه شرکت تولید علوفه دام در شهرستان رودبار جنوب از یک سال گذشته که کار خود را شروع کرده یونجه تر را به صورت سیلاژ و پس از آماده سازی بسته بندی و در اختیار دامداران قرار می دهد، افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی که در این شرکت صورت می گیرد این است که یونجه را به صورت تر با ماندگاری دوساله و باارزش غذایی بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 هزار طرح دامداری مددجویان کمیته امداد در استان کرمان

فعالیت 12 هزار طرح دامداری مددجویان کمیته امداد در استان کرمان