مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-06پزشكي

ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان 5 برابر شد


یکی از مهمترین مشکلات در حوزه متوفیان بیماران کرونایی تاخیر در زمان مراجعه بیماران بوده که خیلی مهم است که در این زمینه وحدت رویه داشته باشیم و به مردم سیستان و بلوچستان بگوییم که در صورت ایجاد علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

- سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: تعداد مبتلایان کرونا در 2 موج قبلی بین 300 تا 400 نفر بود ولی در این موج جدید به یک هزار و 500 نفر یعنی پنج برابر تعداد موارد مثبت قبلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر محمدعباسی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: طبیعی است که وقتی آمار موارد مبتلا به کرونا بالا باشد تعداد موارد نیازمند بستری و بیماران بدحال به این نسبت افزایش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش پنج برابری ورود و مراجعات به بیمارستان های سیستان و بلوچستان از نظر شاخص فوت به بستری و شاخص فوت به جمعیت هنوز به متوسط کشوری نرسیده ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: حوزه رسانه در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و در زمینه انعکاس دستاوردهای نظام سلامت دارای اهمیت است چون نظام سلامت مجموعه پیچیده ای محسوب می شود که بهداشت و درمان یکی از اجزای آن بوده و سیستم رسانه و فرهنگی نیز جزو اجزای اصلی این نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان 5 برابر شد

ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان 5 برابر شد