مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-06اقتصادي

بلایی که پوشاک خارجی بر سر تولیدکنندگان داخلی می آورد


در عرصه تولید پوشاک ظرفیت و پتانسیل خوبی در کشور وجود دارد اما پیشرفت در این حوزه در گرو حمایت دولت و جلوگیری از واردات پوشاک از کشورهایی مانند ترکیه و چین است طی این سال ها بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل ورود اجناس خارجی متضرر .

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین قزوینی گفت: در عرصه تولید پوشاک ظرفیت و پتانسیل خوبی در کشور وجود دارد اما پیشرفت در این حوزه در گرو حمایت دولت و جلوگیری از واردات پوشاک از کشورهایی مانند ترکیه و چین است طی این سال ها بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل ورود اجناس خارجی متضرر شده و با ورشکستگی از بازار خارج شدند؛ به نظر می رسد دولت باید جلوی واردات را بگیرد تا در داخل کشور شاهد رونق بازار پوشاک باشیم.

حسین دوست محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال 72 وارد عرصه تولید پوشاک شدم و با برپایی کارگاه در یکی از روستاهای تاکستان 10 نفر مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: در این مسیر سختی های زیادی متحمل شدیم و در حال حاضر ازلحاظ مالی شرایط به گونه ای است که نمی توانیم کارگران را به صورت کامل حمایت کنیم ولی نهایت تلاش خود را برای رضایت دوزندگان داریم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت مواد اولیه روزبه روز افزایش پیدا می کند و همین امر موجب کاهش سرمایه در گردش می شود و تولیدکننده روزبه روز ضعیف تر می شود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که پوشاک خارجی بر سر تولیدکنندگان داخلی می آورد

بلایی که پوشاک خارجی بر سر تولیدکنندگان داخلی می آورد