مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-06اقتصادي

توزیع خاموشی نوبتی شیراز در 24 ساعت شبانه روز


براساس جدول منتشر شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، خاموشی های نوبتی در کلانشهر شیراز، طی 24 ساعت شبانه روز اعمال می شود.

- پیش از این و براساس اطلاع رسانی ها، زمان اعمال خاموشی ها در کلانشهر شیراز، محدود به ساعات 7 صبح تا 24 شب بود اما از تیرماه و با اجرای مجدد طرح خاموشی های نوبتی، که منجر به گلایه مندی شهروندان نیز شد، گسترده توزیع زمان خاموشی به کل 24 ساعت شبانه روز توسعه یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان صنعت برق در شیراز با رد اعمال خاموشی های خارج برنامه در محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز اعلام می کنند که براساس جدول خاموشی اعلام شده، زمان خاموشی برای هر یک از مشترکان در تمام نقاط زیر پوشش این شرکت، 4 ساعت تعیین و در قالب 2 بار خاموشی و هر بار به مدت 2 ساعت اعمال می شود.

براساس این گزارش، در جدول جدید خاموشی ها، شیراز به پنج بخش تقسیم و زمان خاموشی در 24 ساعت شبانه روز توزیع شده است.

شهروندان در شیراز، خصوصا فعالان صنفی و کارگاه های صنعتی کوچک، طی روزهای گذشته با طرح گلایه هایی نسبت به اعمال خاموشی در زمان هایی غیر از جدول اعلامی انتقاد کرده اند.

گلایه ها و طرح نارضایتی شهروندان، انتقادهای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز در پی داشته اما تاکنون هیچ یک از مسئولان شرکت های توزیع نیروی برق فارس و شیراز، رسما ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع خاموشی نوبتی شیراز در 24 ساعت شبانه روز

توزیع خاموشی نوبتی شیراز در 24 ساعت شبانه روز