مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-06ورزشي

ادعای شاهین کرمانشاه در خصوص تبانی در لیگ دسته اول فوتسال


آخرین هفته رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور درحالی جمعه گذشته به پایان رسید که دو تیم شاهین کرمانشاه و زندی بتن کلاردشت به عنوان تیم های صدرنشین گروه خود هر دو مدعی صعود به لیگ برتر بودند.

- ایسنا/کرمانشاه آخرین هفته رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور درحالی جمعه گذشته به پایان رسید که دو تیم شاهین کرمانشاه و زندی بتن کلاردشت به عنوان تیم های صدرنشین گروه خود هر دو مدعی صعود به لیگ برتر بودند.

در این هفته حساس تیم شاهین کرمانشاه در آبادان به مصاف تیم نماسازان رفت و دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر یعنی زندی بتن کلارشت هم با تیم نصرفردیس البرز دیدار داشت.

هر دو تیم مدعی با به نمایش گذاشتن یک بازی هجومی توانستند پیروزی پرگلی را بدست آورند، بگونه ای که تیم شاهین با نتیجه 10 بر 4 از سد تیم آبادانی گذشت و تیم زندی بتن کلاردشت هم با نتیجه یازده بر صفر نصرفردیس البرز را شکست داد.

هرچند تیم شاهین در این دیدار به یک پیروزی پرگل رسید و هم امتیاز با تیم زندی بتن کلاردشت در صدر جدول ایستاد، اما به واسطه پنج گل زده کمتر نسبت به تیم کلاردشت، از راهیابی به لیگ برتر بازماند.

و اما حالا با گذشت چند روز از این دیدار، باشگاه شاهین کرمانشاه مدعی انجام تبانی در دیدار بین تیم های زندی بتن کلاردشت و نصر فردیس البرز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای شاهین کرمانشاه در خصوص تبانی در لیگ دسته اول فوتسال

ادعای شاهین کرمانشاه در خصوص تبانی در لیگ دسته اول فوتسال