مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-06اقتصادي

مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب کرج افتتاح می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب خبر داد و گفت: - ایسنا/البرز رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب خبر داد و گفت: این مرکز حاصل مشارکت دستگاه های مختلف استان البرز است.

احمد خیری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای اولین بار در کشور و با مشارکت دستگاه های مختلف استان از جمله وزارت کار، جهاد دانشگاهی البرز و شهرداری کرج، مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در یک مدل پایلوت شده کشوری به بهره برداری می رسد.

وی در تشریح عملکرد مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی عنوان کرد: این مرکز وظیفه اتصال به بازار 2700 متقاضی مشاغل خانگی آموزش دیده، ساماندهی و ثبت شده در سیستم وزارت کار را به عهده خواهد داشت.

به گفته رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، این مرکز در همکاری بین بخشی با دستگاه های مختلف در تلاش است با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و ایجاد اتصال به بازار به صورت مکان محور، امکان استقرار گروه های پیشخوان در صنوف و رسته های مشاغل خانگی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب کرج افتتاح می شود

مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب کرج افتتاح می شود