مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-06اقتصادي

تشکیل بزرگ ترین شرکت بورسی تاریخ ایران/ سرمایه شستا 12 برابر می شود


با تصمیم هیات مدیره و ارائه پیشنهاد به مجمع فوق العاده شستا، قرار است سرمایه این شرکت بزرگ بورسی از 14 هزار و 200 میلیارد به 180 هزار میلیارد تومان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شستا که در تاریخ 6 فروردین 65 به صورت سهامی خاص در زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی تاسیس شد، قرار بر این شد که این شرکت دارایی های صندوق سازمان تامین اجتماعی که ناشی از حق بیمه کارگران بیمه شده است را سرمایه گذاری کند و بعد از کسر مخارج، سود و بازدهی آن به صندوق تامین اجتماعی واریز شود.

این شرکت به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در اواخر فروردین سال 99 شستا با عرضه اولیه 10 درصد سهام خود وارد بورس شده و تبدیل به شرکت سهامی عام شد که در این عرضه اولیه حدود 4 میلیون و 700 هزار نفر شرکت کردند و 10 درصد از سهام شستا به آنها رسید.

سرمایه این شرکت در زمان ورود به بورس 8 هزار میلیارد تومان بود که بعد از آن این رقم به 14 هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافت و اکنون شستا می خواهد با گزارش توجیهی هیات مدیره این شرکت که به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام ارائه کرده است، افزایش سرمایه دهد.

سرمایه شستا، این شرکت بزرگ بورسی و این هلدینگ عظیم قرار است از 14 هزار و 200 میلیارد تومان به مبلغ 180 هزار و 737 میلیارد تومان به میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بزرگ ترین شرکت بورسی تاریخ ایران/ سرمایه شستا 12 برابر می شود

تشکیل بزرگ ترین شرکت بورسی تاریخ ایران/ سرمایه شستا 12 برابر می شود