مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-06سياسي

‍ کسب 9 مقام برتر هنرواره ملی «روایت جهاد» توسط هنرمندان اردبیلی


استان اردبیل با دریافت 9 رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» سومین استان برتر کشور شد.

- ‍ کسب 9 مقام برتر هنرواره ملی روایت جهاد توسط هنرمندان اردبیلی ایسنا/اردبیل استان اردبیل با دریافت 9 رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی روایت جهاد سومین استان برتر کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم مزین دبیر استانی هنرواره روایت جهاد و روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه 14 تیر ماه 1400 در آیین اختتامیه این هنرواره در تالار سوره حوزه هنری کشور، با حضور جمع محدودی از برگزیدگان، مدیران و هنرمندان از نفرات برتر بخش های مختلف تجلیل شد که استان اردبیل با دریافت 9 رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی روایت جهاد سومین استان برتر کشور در این زمینه است.

وی افزود: فریبرز اسمعیلی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه نخست بخش پوستر را کسب کرد که در این بخش همچنین شبنم نظری با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر استانی هنرواره روایت جهاد اضافه کرد: در بخش موشن گرافی، صدا و سیمای مرکز اردبیل با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کسب 9 مقام برتر هنرواره ملی «روایت جهاد» توسط هنرمندان اردبیلی

‍ کسب 9 مقام برتر هنرواره ملی «روایت جهاد» توسط هنرمندان اردبیلی