مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-06اجتماعي

جزییات ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس خراسان رضوی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزانی که مدارک اقامتی معتبر ندارند، برای ثبت نام در مدارس باید در ابتدا به اداره اتباع مراجعه کرده و پس از اخذ تعهد و دریافت نامه های مربوطه، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزانی که مدارک اقامتی معتبر ندارند، برای ثبت نام در مدارس باید در ابتدا به اداره اتباع مراجعه کرده و پس از اخذ تعهد و دریافت نامه های مربوطه، برای ادامه روند اداری به آموزش و پرورش مراجعه داشته باشند.

قاسمعلی خدابنده در گفت وگو با ایسنا درخصوص ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی، اظهار کرد: فرآیندهای اجرایی و مراحل ثبت نام دانش آموزان اتباع همانند روال اداری و قانونی سال گذشته است.

امسال مراحل ثبت نام دانش آموزان اتباع همانند سایر دانش آموزان ایرانی انجام می شود لذا اگر مشکلی در فرآیندثبت نام در سامانه های پادا و سیدا وجود داشته باشد، اشکال سیستمی است که به زودی مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر این نکته که هیچ دانش آموزی برای ثبت نام پشت در مدارس نخواهد ماند، بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان اتباعی که مدارک هویتی کاملی اعم از گذرنامه و روادید معتبر، گذرنامه خانوادگی، دفترچه پناهندگی، کارت آمایش 15 یا 16، کارت هویت 14 یا 15، برگه تردد و دفترچه اقامت ویژه دانش آموزان اتباع داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس خراسان رضوی

جزییات ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس خراسان رضوی