مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-06اقتصادي

خطر کمبود اکسیژن بیخ گوش بیماران کرونایی


رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی با بیان اینکه به طور کلی در فصل تابستان ظرفیت تولید اکسیژن حدود 15 درصد کاهش می یابد، گفت: قطعی برق شش ساعته در روزهای گذشته نیز باعث شد تولید حداقل 10 ساعت عقب بیفتد و تولید اکسیژن تقریبا نصف شد که در شرایط موج پنجم .

- رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی با بیان اینکه به طور کلی در فصل تابستان ظرفیت تولید اکسیژن حدود 15 درصد کاهش می یابد، گفت: قطعی برق شش ساعته در روزهای گذشته نیز باعث شد تولید حداقل 10 ساعت عقب بیفتد و تولید اکسیژن تقریبا نصف شد که در شرایط موج پنجم تداوم این وضعیت ممکن است ما را وادار به واردات اکسیژن کند.

پیکان کلانتری در گفت وگو با ایسنا، با گلایه از قطعی مکرر برق در روزهای اخیر گفت: قطعی برق بر میزان ظرفیت تولید اکسیژن تاثیر گذاشته و با کاهش تولید در روزهای اخیر مواجه هستیم.

عمده مصرف تولید اکسیژن با برق است و زمانی که برق قطع می شود، زمان بیشتری لازم است تا موتور دستگاه های اکسیژن ساز فعال شود و به همین دلیل زمان کمتری برای تولید داریم.

به گفته وی در حال حاضر با شروع موج پنجم شیوع کرونا و افزایش دو برابری تقاضا برای اکسیژن، به علت قطع برق میزان تولید کاهش یافته است و ادامه این روند مراکز درمانی را با مشکل کمبود اکسیژن روبه رو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کمبود اکسیژن بیخ گوش بیماران کرونایی

خطر کمبود اکسیژن بیخ گوش بیماران کرونایی