مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-06بين الملل

وزارت خارجه فلسطین: فرصت راهکار تشکیل دو کشور در حال از بین رفتن است


وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که مصادره اراضی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی و مجبور کردن آن ها به ترک مناطقشان، فرصت اجرای راهکار تشکیل دو کشور را از بین می برد.

- وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که مصادره اراضی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی و مجبور کردن آن ها به ترک مناطقشان، فرصت اجرای راهکار تشکیل دو کشور را از بین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: درحالی که جامعه بین المللی منتظر اطلاع یافتن از رویکردهای سیاسی دولت جدید رژیم صهیونیستی به ویژه درباره حل نزاع فلسطین و اسراییل است، این دولت از این وضعیت برای اجرای طرح های شهرک سازی خود در اراضی فلسطین استفاده می کند و فکر می کند که به راحتی می تواند با واکنش های بین المللی در قبال جنایت هایش علیه فلسطینی ها برخورد کند.

این وزارتخانه به افزایش روند تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان علیه فلسطینی ها و مصادره و سرقت اراضی شان و انهدام منازل و تخلیه آن ها برای ایجاد شهرک برای یهودیان و همچنین ادامه بازداشت ده ها تن از شهروندان اشاره کرد.

وزارت خارجه فلسطین دولت رژیم صهیونیستی را مسئول نقض های ارتش و شهرک نشینیان دانست و اعلام کرد: این سیاست ها ادامه سیاست های دولت های قبلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین: فرصت راهکار تشکیل دو کشور در حال از بین رفتن است

وزارت خارجه فلسطین: فرصت راهکار تشکیل دو کشور در حال از بین رفتن است