مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-06اقتصادي

آخرین خبر از تردد در مرزهای شرقی / درخواست واکسیناسیون مرزبانان اقتصادی


طبق اعلام مسئولان گمرک ایران در حال حاضر در مرزهای شرقی که در جریان تشدید کرونا مورد توجه قرار گرفته، تردد مسافر ممنوع و هرگونه ورود در شرایط خاص نیز با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

- طبق اعلام مسئولان گمرک ایران در حال حاضر در مرزهای شرقی که در جریان تشدید کرونا مورد توجه قرار گرفته، تردد مسافر ممنوع و هرگونه ورود در شرایط خاص نیز با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های اخیر و در جریان ورود ویروس کرونای هندی به کشور ، محدودیت های بیشتری در رابطه با مرزهای شرقی به ویژه پاکستان اعمال شد.

اما طی روزهای گذشته با گسترش ویروس کرونا و به ویژه شرایط خاص در سیستان و بلوچستان و بحرانی شدن وضعیت این منطقه محدودیت های این استان تشدید شده است.

در مرز همجوار سیستان و بلوچستان تردد ممنوع است در همین رابطه، موضوع عبور و مرور مسافران در مرز پاکستان و البته افغانستان مورد توجه قرار دارد که پیگیری آخرین وضعیت این دو مرز از لطیفی- سخنگوی گمرک ایران -با این توضیح همراه بود که در حال حاضر همچنان تردد مسافر در مرز پاکستان ممنوع است و تنها در مواردی خاص برای تجار و یا رانندگان کامیون های حمل کالا صورت می گیرد که آن هم با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و انجام تست کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از تردد در مرزهای شرقی / درخواست واکسیناسیون مرزبانان اقتصادی

آخرین خبر از تردد در مرزهای شرقی / درخواست واکسیناسیون مرزبانان اقتصادی