مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-06سياسي

درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در هنرواره ملی روایت جهاد


آیین اختتامیه هنرواره ملی روایت جهاد با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف، عصر روز دوشنبه 14 تیر ماه در تالار سوره مهرحوزه هنری در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مصطفی فرخیانی مسئول روابط عمومی درمان در عرصه مواسات، کمک های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

وی افزود: از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع 4 هزار و 882 اثر توسط داوران در بخش های مختلف داوری شدند که به تفکیک در بخش شعر و داستان 479 اثر، بخش تجسمی 3 هزار 659 اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری 119 اثر، در بخش موسیقی 106 اثر و در بخش هنرهای تصویری 421 اثر مورد داوری قرار گرفت.

فرخیانی با اشاره به درخشش هنرمندان هم استانی، تصریح کرد:  در بخش داستان، سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد برای اثر صدای باد با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد.

وی افزود : امین بالین پرست دیگر هنرمند هم استانی برای اثر پروانه های سفید باغی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اظهار کرد: در بخش کلیپ نیز حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در هنرواره ملی روایت جهاد

درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در هنرواره ملی روایت جهاد