مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-06سياسي

مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز مشترک با پارک فناوری فعالیت می کند


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه ای با فعالیت مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز رشد مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس موافقت کرد.

- معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه ای با فعالیت مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز رشد مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه دکتر غلامحسین رحیمی آمده است: با عنایت به بررسی درخواست پارک علم و فناوری و به استناد قرارداد منعقد فی مابین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس مبنی بر ایجاد مرکز رشد مشترک و طرح آن در جلسه کارگروه تخصصی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، با صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس با مسئولیت پارک باعنوان سازمان موسس موافقت شد.

در این مرکز رشد، با هماهنگی دانشگاه خلیج فارس امکان استفاده از فضاهای استقرار اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی فراهم شده است و دریافت خدمات آزمایشگاهی نیز با تعرفه ترجیحی امکان پذیر است.

واحدهای فناور دانش بنیان و رشد یافته همچنین می توانند در مجتمع فناوری مروارید به عنوان بخشی از فضای استقرار واحدهای فناور این مرکز رشد استقرار یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز مشترک با پارک فناوری فعالیت می کند

مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز مشترک با پارک فناوری فعالیت می کند