مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-06اقتصادي

30 طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی و استانی تصویب شد


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازنگری 30 طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی و استانی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه هم به تصویب رسید.

- ، محمدرضا شاملو صبح سه شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای شهرستان های خدابنده و سلطانیه گفت: منظومه های روستایی در استان زنجان به صورت پایلوت در حال انجام است.

وی اظهار کرد: حفظ معماری بومی و محلی در روستاها هدف بنیاد مسکن و شناسایی روستاهای دارای بافت با ارزش و گردشگری در استان بسیار با اهمیت است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح هادی نقش مهمی در توسعه روستاها دارد، گفت: این کار با هدف ساماندهی روستاها عملیاتی می شود و ایمن سازی در روستاها در جلوگیری از خسارت های احتمالی مهم است.

شاملو با بیان اینکه روستاهای استان زنجان از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار هستند و باید در جهت تقویت و توسعه این روستاها گام های موثری برداشته شود، ابراز کرد: همکاری نهادهای محلی و دهیاری با بنیاد مسکن در توسعه روستاها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دهیاران حلقه واسطه بین نهادهای حاکمیتی، دولت و مردم هستند، افزود: با کمک دهیاری ها و کار جمعی با سایر دستگاه های اجرایی زمینه های لازم برای توسعه و پیشرفت را می توان مهیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی و استانی تصویب شد

30 طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی و استانی تصویب شد