مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-06اقتصادي

نوسانات شبکه توزیع برق عامل اختلال در آبرسانی


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قطعی آب در دستور کار ما نیست و در چند روز گذشته به دلیل مشکلات و نوسانات شبکه توزیع برق، - ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قطعی آب در دستور کار ما نیست و در چند روز گذشته به دلیل مشکلات و نوسانات شبکه توزیع برق، مشکلاتی در پمپاژ و آبرسانی صورت گرفته است.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‎ ها و سیاست هایی که در سطح کشور و در استان پیرامون مشکلات کمبود آب در نظر گرفته شده، قطعی آب فعلاَ در دستور کار ما نیست.

نیکداد تصریح کرد: برنامه ریزی ما برای مدیریت مصرف آب، کاهش فشار آب در زمان هایی مانند ساعت 12 بامداد تا 4 صبح است که مردم نیاز بسیار کمتری به آب دارند و در این ساعات نیز طبقات اول و دوم قطعا مشکلی در خصوص تأمین آب نداشته، اما ممکن است فشار پایین آب باعث مشکلاتی در طبقات سوم و بالاتر شود.

وی درباره اختلالاتی که در شبکه آبرسانی استان صورت گرفته است، توضیح داد: در چند روز گذشته به دلیل مشکلات و نوسانات شبکه توزیع برق، مشکلاتی در پمپاژ و آبرسانی صورت گرفته و باعث قطعی آب در برخی نقاط استان شده است که براساس جلساتی که با شرکت توزیع برق استان داشتیم مقرر شد که قطعی برق در نقاط استراتژیک ما را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات شبکه توزیع برق عامل اختلال در آبرسانی

نوسانات شبکه توزیع برق عامل اختلال در آبرسانی