مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-06اقتصادي

حمایت جهاد دانشگاهی از کسب و کارهای خانگی زنان


رییس جهاد دانشگاهی دستاوردهای این نهاد در راستای توسعه بازارهای دیجیتال در دوران شیوع کووید-19 با تاکید بر کسب و کارهای خرد و کوچک برای زنان، - مشاغل خانگی و همچنین حمایت از آنها را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طیبی در نشست تخصصی بین المللی سیاست ها و اقدامات برای حمایت از زنان کارآفرین در ایران و ژاپن به تشریح اقداماتی برای حمایت از زنان کارآفرین پرداخته و گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، جهاددانشگاهی اقدامات قابل توجهی را در حوزه مشاغل خانگی نوین و سنتی به انجام رسانده است.

رییس جهاددانشگاهی افزود: در حوزه مشاغل خانگی نوین، ویراستاری، انیمیشن، مترجمی، مشاوره و تولید نرم افزار از جمله مشاغل خانگی در بستر وب بودند که جهاد دانشگاهی در زمینه توسعه بازارهای دیجیتال در دوران شیوع کووید-19 با تاکید بر کسب و کارهای خرد کوچک برای زنان از آن ها پشتیبانی کرده است.

وی گفت: جهاددانشگاهی تلاش کرده تا در کنار ارائه بسترهای آنلاین و امکانات مورد نیاز برای توسعه مشاغل خانگی، به توانمندسازی زنان فعال در حوزه مشاغل خانگی نیز مبادرت ورزد.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که جهاد دانشگاهی در جهت رونق کسب و کارهای خانگی سنتی انجام داده است می توان به مواردی همچون برگزاری جلسات توجیهی متعدد با مدیران وب سایت ها و پلتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد دانشگاهی از کسب و کارهای خانگی زنان

حمایت جهاد دانشگاهی از کسب و کارهای خانگی زنان