مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-06ورزشي

داورزنی: به والیبال بانوان در گلستان توجه بیشتری شود


رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به موفقیت های والیبال گلستان در بخش آقایان اشاره کرد و گفت که باید در این استان به والیبال بانوان نیز توجه بیشتری شود و شاهد حضور تیم های لیگ برتری بانوان از این استان در رده های مختلف باشیم.

- ایسنا/گلستان رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به موفقیت های والیبال گلستان در بخش آقایان اشاره کرد و گفت که باید در این استان به والیبال بانوان نیز توجه بیشتری شود و شاهد حضور تیم های لیگ برتری بانوان از این استان در رده های مختلف باشیم.

محمدرضا داورزنی ظهر امروز (سه شنبه 15 تیرماه) در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان گلستان اظهار کرد: مردم گلستان با والیبال زندگی می کنند و این ورزش یکی از آداب، رسوم و سنن آنهاست و با قهرمانانی که در رده های سنی مختلف تحویل تیم های ملی آقایان و بانوان داده اند، حق بزرگی به گردن والیبال کشور دارند.

وی بیان کرد: برای اینکه والیبال در استان توسعه بیشتری پیدا کند باید فضایی را فراهم کرد که از ظرفیت همه علاقه مندان به والیبال و حتی منتقدان استفاده کرد.

داورزنی با بیان اینکه مردم ما با والیبال زندگی می کنند، افزود: اگر تیم ملی نتیجه بگیرد کل مردم خوشحال می شوند و در این موفقیت هر کدام از استان ها نقش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: به والیبال بانوان در گلستان توجه بیشتری شود

داورزنی: به والیبال بانوان در گلستان توجه بیشتری شود