مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-06سياسي

راه اندازی 200 مرکز واکسیناسیون بسیج محله محور در مازندران


معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران، از راه اندازی حدود 200 مرکز واکسیناسیون بسیج محله محور در سطح پایگاه های مقاومت بسیج محلات شهرهای استان خبر داد.

- سرهنگ سیدعلی مهاجر در حاشیه افتتاح نخستین مرکز واکسیناسیون عمومی به همت بسیج جامعه پزشکی و سلامت سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل در قالب طرح ملی سردار شهید قاسم سلیمانی در مازندران به صورت محله محور در مرکز فرهنگی امامزاده قاسم (ع) این شهرستان در گفتگو با بیان کرد.

ظرفیت سازی لازم برای حجم بالای واکسن معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران در پاسخ به این پرسش که تعداد دز واکسن هایی که این مراکز در روز به مردم تزریق خواهند کرد، چه مقدار هست، گفت، که به هر مقداری که واکسن از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها در اختیار پایگاه های مقاومت بسیج محلات قرار گیرد، به مراجعه کنندگان گروه های سنی دعوت شده تزریق خواهد شد.

سرهنگ مهاجر اضافه کرد، با فعال تر شدن این مراکز، بخش زیادی از نگرانی های مردمی در خصوص کمبود مراکز برای واکسیناسیون عمومی بیماری کرونا در سطح استان کاهش خواهد یافت.

کمک 500 میلیارد تومانی کمک های مومنانه سپاه به مردم معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری با بیان اینکه در شیوع پیک پنجم کرونا نیز کمک های مومنانه سپاه در سطح شهرها و بخش های استان به نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 200 مرکز واکسیناسیون بسیج محله محور در مازندران

راه اندازی 200 مرکز واکسیناسیون بسیج محله محور در مازندران