مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-06اقتصادي

تشدید نظارت بر تورهای گردشگری پایان هفته جاری انجام می شود


رییس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مسافرتی استان قزوین گفت: تشدید نظارت بر تورهای گردشگری غیر مجاز توسط انجمن صنفی و اداره کل گردشگری استان قزوین در پایان هفته جاری انجام می شود.

- ضمن اشاره به تشدید نظارت بر تورهای گردشگری اظهار کرد: تشدید نظارت بر تورهای گردشگری غیر مجاز توسط انجمن صنفی و اداره کل گردشگری استان قزوین در پایان هفته جاری انجام می شود.

رییس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مسافرتی و جهانگردی استان قزوین اذعان کرد: لازمه تورهای گردشگری مجاز ثبت نام در آژانس های مسافرتی و انجام قرار داد، حاضر بودن تور لیدر کارت دار در حین سفر، انجام امور بیمه ای مسافران و اتوبوس، دریافت مجوز از سوی آژانس مسافرتی و نصب آن در شیشه جلوی اتوبوس است.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید با تورهای غیرمجاز سفر کنند عنوان کرد: زمانی که متقاضیان می خواهند باید از آژانس های مسافرتی مجوز دریافت کنند چنانچه که این مجوز ابتدا در سامانه ثبت شده و سپس مجوز صادر می شود که ما از تورها می خواهیم مجوز را روی شیشه اتوبوس حمل و نقل مسافر نصب کنند.

این مسئول ابراز کرد: بازرسی از تورهای گردشگری روزهای پنج شنبه و جمعه ی هفته جاری از بیش از 15 تور گردشگری مجاز و غیر مجاز انجام می شود که در راستای این مسئله تورهای غیرمجاز توقیف و تورهای مجاز به فعالیت خود ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر تورهای گردشگری پایان هفته جاری انجام می شود

تشدید نظارت بر تورهای گردشگری پایان هفته جاری انجام می شود