مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-06سياسي

اجرای طرح کرامت باعث هویت بخشی به محلات خراسان شمالی می شود


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح کرامت توسط سپاه در محله های کم برخوردار استان، گفت: اجرای این طرح باعث هویت بخشی به محلات و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

- ، احمد برادران ظهر سه شنبه در نشست تبیین و تشریح طرح کرامت که با همکاری سپاه خراسان شمالی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: مجموعه تمام اقدامات دولت ها در راستای حفظ سرمایه های اجتماعی و کاهش آسیب های این حوزه است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: توجه به موضوعات اجتماعی، سرمایه ها، انسجام و شکوفایی اجتماعی باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی عناصر مختلفی را در حل مسائل اجتماعی مهم دانست و تصریح کرد: خانواده، آموزش و پرورش، سازمان های حمایتی و تشکل های مردم نهاد نقش مهمی را در کاهش آسیب های اجتماعی و حل آن دارند.

برادران تضعیف نقش والدین در خانواده ها و کم رنگ شدن نقش گروه های مرجع را حلقه مفقوده در نظام اجتماعی عنوان و گفت: با پررنگ تر شدن این نقش ها در محلات هویت بخشی و کاهش دغدغه های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است طرح کرامت سپاه جوادالائمه با هدف خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و در راستای توانمندسازی اهالی و آگاهی رسانی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کرامت باعث هویت بخشی به محلات خراسان شمالی می شود

اجرای طرح کرامت باعث هویت بخشی به محلات خراسان شمالی می شود