مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-06فرهنگي

با چین از زاویه دید غربی ها آشناییم


در مراسم رونمایی از کتاب «هنر چین از 1980» عنوان شد شناخت مردم ایران و چین از یکدیگر کم است و ما با زاویه دید غربی ها چین را می شناسیم.

- در مراسم رونمایی از کتاب هنر چین از 1980 عنوان شد شناخت مردم ایران و چین از یکدیگر کم است و ما با زاویه دید غربی ها چین را می شناسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، مراسم رونمایی از کتاب هنر چین از 1980 با حضور رایزن فرهنگی چین در ایران، مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین و پژوهشگران و استادان دانشگاه و به همت انتشارات علمی و فرهنگی در ساختمان اصلی این انتشارات برگزار شد.

فرهنگ بهترین گزینه برای نزدیکی ارتباطات جهانی است نادره رضایی، مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی با اشاره به تاریخچه و افتتاح موزه و مرکز اسناد این انتشارات، درباره آثار متناسب با حوزه چین در انتشارات علمی و فرهنگی، گفت: در این هفت دهه کارهای مختلفی متناسب با موضوع امروز در حوزه چین صورت گرفته، اما متأسفانه به دلیل ضعف های موجود در بخش های مختلف فرهنگی و عدم ارتباط گیری مناسب، به خوبی عرضه و شناسانده نشده است.

او درباره کتاب هنر چین از 1980 گفت: این کتاب برگزیده ای از آثار هنرمندان معاصر چین است که اصل آن در مجموعه ای شش جلدی در سال 2015 در چین منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چین از زاویه دید غربی ها آشناییم

با چین از زاویه دید غربی ها آشناییم