مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-06اقتصادي

سه پیشنهاد به دولت برای جلوگیری از قطعی برق


یک کارشناس حوزه کار با طرح سه پیشنهاد به دولت رییسی برای جلوگیری از قطعی برق و مدیریت مصرف آن در کشور گفت: دولت سیزدهم ابتکار عمل استفاده از انرژی های خورشیدی را به دست گیرد.

- یک کارشناس حوزه کار با طرح سه پیشنهاد به دولت رییسی برای جلوگیری از قطعی برق و مدیریت مصرف آن در کشور گفت: دولت سیزدهم ابتکار عمل استفاده از انرژی های خورشیدی را به دست گیرد.

حمید نجف در گفتگو با ایسنا درباره تاثیر قطعی مکرر برق بر فعالیت کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی اظهار کرد: بخشی از قطعی های مکرر برق ناشی از بحث ماینرها و استخراج رمز ارزها و بخشی دیگر ناشی از مصرف بیش از حد در فصل تابستان است.

بارها در این مورد هشدار داده بودیم که یک تابستان خیلی داغ را پیش رو خواهیم داشت و برق کشش لازم را ندارد.

وی افزود: در حال حاضر دو راهکار اورژانسی برای جلوگیری از قطع مکرر برق داریم اول اینکه مردم صرفه جویی کنند، مثلاً اگر کولر هایشان روشن است سایر دستگاههای برقی و چراغ ها را خاموش کنند؛ همه دستگاه های برقی همزمان با هم کار نکنند و الگوی مصرف را رعایت کنند.

نجف افزود: راهکار فوری دوم این است که وزارت نیرو مناطقی که به استخراج رمز ارز مشغولند و برق زیادی مصرف می کنند را شناسایی کند و از این طریق مانع از مصرف بیش از حد استاندارد برق شود تا به شبکه خانگی و کارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پیشنهاد به دولت برای جلوگیری از قطعی برق

سه پیشنهاد به دولت برای جلوگیری از قطعی برق