مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-06اقتصادي

ظرفیت تولید اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت


رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی با گلایه از قطعی مکرر برق در روزهای اخیرگفت: قطعی برق در میزان ظرفیت تولید اکسیژن تاثیر گذاشته است و با کاهش تولید در روزهای اخیر مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو افزایش دو برابری تقاضا برای اکسیژن، به علت قطع برق میزان تولید کاهش یافته است و ادامه این روند مراکز درمانی را با مشکل کمبود اکسیژن روبه رو خواهد کرد.

کلانتری افزود: روزگذشته به مدت 6 ساعت مشکل قطعی برق داشتیم و عملاً نصف روز تولید نداشتیم و بیش از 10 ساعت کار تعطیل شد لذا ضروری است هرچه سریع تر راهکاری برای این مساله دیده شود و اداره برق مناطقی که کارخانه های تولید اکسیژن فعال هستند را شناسایی کند تا خاموشی ها در این مناطق به حداقل برسد.

رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی اظهار داشت: این مشکل تنها برای کارخانجات تهران نیست بلکه کارنجات فعال در استان های دیگر مانند، فارس، خوزستان، اصفهان و … نیز تماس های زیادی در خصوص کاهش تولید به دلیل قطعی برق داشتند و لازم است تا اداره برق در شرایط این روزهای تشدید بیماری کرونا و افزایش مراجعین به بیمارستان ها همکاری لازم را با کارنجات تولیدی اکسیژن داشته باشد تا شاهد معظل کمبود اکسیژن نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت

ظرفیت تولید اکسیژن با قطعی های مکرر برق کاهش یافت