مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-06سياسي

ابعاد حمایتی مجلس از هنرمندان، صندوق هنر و اقتصاد هنر تشریح شد


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران، ابعاد حمایت مجلس شورای اسلامی از هنرمندان را از سه منظر حمایتی، تقنینی و نظارتی تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ایران، غلامرضا منتظری نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه گنجینه مانا که به دلیل محدودیت های جدید کرونایی به صورت اختصاصی انجام شد در مورد این نمایشگاه گفت: معمولاً نمایشگاه ها فریاد در سکوت هستند بسته به اینکه مخاطب چقدر بتواند با آنها ارتباط برقرار کند.

با اینکه با یک دور نسبتاً تند از این نمایشگاه بازدید کردم انصاف این است که اذعان کنم که پیوند علم و تجربه در خیلی از آثار به چشم می خورد و این ما را به این وا می دارد که باید قدردان باشیم.

وی افزود: اگر ما قدر این پیشکسوتان را که خاک کارشان را خورده اند و سختی آن را کشیده اند ندانیم، هنر این کشور بر صدر نخواهد نشست.

چون خیلی از شاگردان مبرز و کاردان، حاصل جد و جهد این مجموعه از هنرمندان هستند.

منتظری گفت: نکته دیگر اینکه برخی از آثاری که در اینجا به نمایش گذاشته شده است در کمتر نمایشگاه دیگر دیده ام و برای بررسی بیشتر و بهتر آنها لازم است که ساعت ها فرصت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد حمایتی مجلس از هنرمندان، صندوق هنر و اقتصاد هنر تشریح شد

ابعاد حمایتی مجلس از هنرمندان، صندوق هنر و اقتصاد هنر تشریح شد