مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-06سياسي

امضای تفاهم نامه نخستین آزمایشگاه نسل چهارم هوشمندسازی کشور


آیین امضای تفاهم نامه راه اندازی و تجهیز نخستین آزمایشگاه نسل 4 صنعت کشور، با موضوع هوشمندسازی و اتوماسیون صنعتی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، تفاهم نامه ای با موضوع راه اندازی و تجهیز نخستین آزمایشگاه نسل 4 صنعت کشور جهت هوشمندسازی و اتوماسیون صنعتی، با حضور رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و معاون تکنولوزی و فناوری شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برگزار شد.

این آزمایشگاه با هدف فراهم نمودن فضای پرورش استعدادها در حوزه صنعت دیجیتال، ارتقای مهارت های مهندسان و متخصصان صنعت، ایجاد زیرساخت پژوهش کاربردی برای تعریف پایان نامه های تحصیلات تکمیلی تقاضامحور، افزایش آگاهی عمومی از طریق بازدیدهای دانش آموزی و دانشجویی و نیز ایجاد فضای مناسب برای کارآموزی و برگزاری دوره های مشترک نظیر کوآپ، برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان راه اندازی می شود.

سید مهدی ابطحی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از رویکرد نوآورانه صنعت فولاد برای توجه به انقلاب صنعتی چهارم و توسعه همکاری با دانشگاه، بیان داشت: مجتمع فولاد مبارکه از پیشگامان هوشمندسازی در فضای صنعتی کشور است و این توجه نسبت به آینده، ما را به هم نزدیک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه نخستین آزمایشگاه نسل چهارم هوشمندسازی کشور

امضای تفاهم نامه نخستین آزمایشگاه نسل چهارم هوشمندسازی کشور