مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-06سياسي

شهیدان انصاری و نورانی الگویی مناسب برای مدیریت در طراز انقلاب بودند


فرمانده سپاه قدس گیلان هشت هزار شهید در گیلان را یکی افتخارات این استان دانست و گفت: نوع خدمت و عملکرد شهیدان انصاری و نورانی جایی آن هم در دوران سخت کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان دیدار کرد.

شهیدان انصاری و نوررانی از مفاخر گیلان محسوب می شوند  سردار محمد عبدالله پور در این جلسه با بیان اینکه شهدا الگوهای جاویدان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این 42 سال شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده و جوانان باید این شهدای گران قدر را الگوهای خود برای  اداره زندگی قرار  دهند.

وی با تأکید بر چهره ماندگار شهیدان انصاری و نورانی در جمهوری اسلامی گفت: این دو شهید جزو مفاخر جمهوری اسلامی بوده و باید شخصیت این دو بزرگوار بیش از بیش برای مردم و جوانان بازگو شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از  راه های پرورش مدیران در طراز جمهوری اسلامی را بازگو کردن سیره مدیریتی و عملی شهیدان انصاری و نورانی دانست و تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی به مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان انصاری و نورانی الگویی مناسب برای مدیریت در طراز انقلاب بودند

شهیدان انصاری و نورانی الگویی مناسب برای مدیریت در طراز انقلاب بودند