مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-06سياسي

رویداد همکاری جامعه علمی ایرانیان اروپا با ایران برگزار می شود


رویداد «روش های همکاری جامعه علمی و تخصصی ایرانیان اروپا با ایران» با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری،رویداد روش های همکاری جامعه علمی و تخصصی ایرانیان اروپا با ایران با مشارکت معاونت علمی و فناوری 27تیرماه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت و توان تخصصی ایرانیان مقیم اروپا، برگزار می شود.

محورهای این رویداد شامل برگزاری سخنرانی و برپایی کارگاه های تخصصی ، برگزاری دوره های پسا دکتری و فرصت مطالعاتی ، نظام وظیفه تخصصی ، همکاری به عنوان اساتید مدعو و معین ، همکاری با مراکز نوآوری و شتاب دهنده ها به عنوان مشاور ، فعالیت های فناورانه و جذب به عنوان هیات علمی می شود.

این رویداد یک همکاری مشترک میان مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مقیم اروپا است تا به کمک آن ظرفیت های دانشی و تخصصی ایرانیان به نیازهای داخلی پیوند خورد.

در این رویداد روش های همکاری جامعه علمی ایرانیان اروپا با جمهوری اسلامی ایران در مدل های مختلف و همچنین شناخت ظرفیت بازار کشورهای اروپایی برای پذیرش محصولات و خدمات ایران ساخت بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد همکاری جامعه علمی ایرانیان اروپا با ایران برگزار می شود

رویداد همکاری جامعه علمی ایرانیان اروپا با ایران برگزار می شود