مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-06اقتصادي

علت قطع آب در برخی از مناطق استان تهران چیست؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: در هیچ نقطه ای از تهران برنامه قطع و یا نوبت بندی آب نداریم و قطع آبی که در برخی مناطق شهرهای استان تهران رخ داده ناشی از قطع برق و خاموش شدن پمپ های چاه های آب تامین کننده آب شرب مناطق مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدرضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قطع آب در برخی نقاط تهران اظهار کرد: در بسیاری از مناطق، امکان عملیاتی به کارگیری دیزل ژنراتور برای تامین برق چاه ها وجود ندارد که البته با تمهیدات اندیشیده شده تانکرهای سیار آب رسانی در محلات و مناطقی که دچار افت فشار یا قطع آب می شوند مستقر خواهند بود.

اخطار به170 هزار مشترک پرمصرف تهرانی وی با بیان اینکه برای 170 هزار مشترک پرمصرف و بد مصرف تهرانی که تا 30 مترمکعب آب در ماه مصرف کرده اند (دو برابر الگوی مصرف) هشدار قطع آب صادر شده است، اظهار کرد: اگر این مشترکان روند مصرف خود را اصلاح نکنند، در مرداد ماه روزانه 4 تا 5 ساعت آب این مشترکان قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطر نشان کرد: در شرایطی که وضعیت منابع آبی بسیار بغرنج است، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با به کارگیری کلیه امکانات خود آب شرب باکیفیت و پایداری را برای مشترکان تأمین می کند در این زمینه از شهروندان تقاضا داریم با رعایت الگوی مصرف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطع آب در برخی از مناطق استان تهران چیست؟

علت قطع آب در برخی از مناطق استان تهران چیست؟