مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-06سياسي

آیت الله رییسی به پیام تبریک پوتین پاسخ داد


پیام کتبی آیت الله رییسی به تبریک ولادیمیر پوتین توسط سفیر ایران در مسکو به دستیار ویژه رییس جمهور روسیه تسلیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) 15 تیر ماه 1400 با آندری فورسنکو دستیار ویژه رییس جمهور روسیه دیدار و پاسخ کتبی آیت الله ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را به وی تقدیم کرد.

      جلالی در این دیدار ابراز امیدواری کرد دوره ریاست جمهوری جدید در ایران دوره ای تاره از رشد و شکوفایی همکاری های دوجانبه ایران و روسیه باشد.

  وی همچنین مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و تجار ایرانی در پی ممنوعیت های ورود به روسیه را مطرح و خواستار حل این مشکل شد.

  دستیار رییس جمهور روسیه تقویت و تحکیم روابط ایران و روسیه را در شرایط پیچیده جهانی ضرورتی اجتناب ناپذیر خواند و گفت: اعتقاد راسخ دارم استقامت، پایداری و استقلال جمهوری اسلامی ایران برای بسیاری از کشورها الگو است و ایران جزو مستقل ترین کشورهای جهان است.

  فورسنکو در این دیدار در خصوص مشکلات ورود دانشجویان و تجار ایرانی به روسیه هم عنوان کرد: با مقامات دولت، معاون نخست وزیر و وزارت علوم در این باره صحبت خواهم کرد و تلاش می کنم تا موانع موجود از جمله تزریق و ارسال واکسن را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی به پیام تبریک پوتین پاسخ داد

آیت الله رییسی به پیام تبریک پوتین پاسخ داد