مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 13:402021-07-06سياسي

مدیریت اسلامی به معنای مدیریت مردمی است


معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه مدیریت اسلامی به معنای مدیریت مردمی است، گفت: مسیر موفقیت در گرو تبعیت از راهی است که امثال شهید انصاری طی کردند.

- ، سردار محمدرضا نقدی عصر سه شنبه در برنامه تلویزیونی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت، شهیدان انصاری و نورانی با اشاره به اینکه شهدا از نعمت های الهی که خداوند به آنها اعطا کرده در جهت خدمت به مردم استفاده می کنند، بیان کرد: نعمت های الهی باعث خودشیفتگی شهدا نمی شود بلکه از آن در جهت اعتلای روحی خود و خدمت به مردم استفاده می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های شخصیتی شهید انصاری، تصریح کرد: ایشان مدیری ساده زیست، با تقوا، خاکی، مردمی و فداکار بود و مردم نیز به دلیل همین ویژگی ها به او علاقه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید ساده زیستی و اخلاق خدمت به مردم شهید انصاری را الگوی خود قرار دهند، افزود: مردم قدردان کسانی که با اخلاص و تقوا به آنها خدمت می کنند، هستند.

سردار نقدی با اشاره به مقابله شهید انصاری با فتنه گران و آشوبگران در اوایل انقلاب، گفت: زمانی که دشمنان قصد داشتند در رشت آشوب به پا کنند شهید انصاری تنها با گفتن چند جمله مردم را مقابل آنها قرار داد و گیلانی ها دعوت وی را در این باره به خوبی اجابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت اسلامی به معنای مدیریت مردمی است

مدیریت اسلامی به معنای مدیریت مردمی است