مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-06اقتصادي

زمین خواران در کرج حاشیه امن ندارند


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی و حفظ قدرت تولید، عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه با تلاش های خستگی ناپذیر به زمین خواران اجازه جولان داد - ، اسماعیل صارمی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های مقابله با زمین خواری در شهرستان کرج اظهار کرد: مقابله با سودجویان و دلالان زمین نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مشارکت شهروندان دلسوز و هوشیار است.

وی افزود، قطعاً با حمایت و همدلی همه دستگاه ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می توانیم در بحث مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز نتایج مطلوبی به دست آوریم.

وی بیان کرد: در راستای پاسداری از بستر تولید غذای مردم، امروز 550 هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی 550 هکتار از اراضی تعاونی تولید ماهدشت، اسماعیل آباد شورقلعه، خیابان جم و خیابان همت محمدشهر و باغ فروهر با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز سه شنبه 15 تیر 1400 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب بیش از 509 مورد تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، محوطه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواران در کرج حاشیه امن ندارند

زمین خواران در کرج حاشیه امن ندارند