مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-06اقتصادي

تسهیلات مقاوم سازی به 20 هزار میلیارد تومان افزایش یافت


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طی سال گذشته تسهیلات مقاوم سازی 10 هزار میلیارد تومان بود و امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافته است.

- ، محمد رضا شاملو بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر جمعیت هم تسهیلات پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع مسکن تهیه شده و باز هم 200 هزار واحد مسکونی روستایی هر سال مقاوم سازی می شود، اظهار کرد: طرح هادی برای بیش از 99 درصد روستاها تهیه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح هادی برای روستاهای با جمعیت زیر 20 خانوار هم تهیه شده است، افزود: 39 هزار و 700 روستا در سطح کشور طرح هادی دارد و طرح مقاوم سازی و بازسازی محیط روستایی برای 21 هزار روستا به اجرا در آمده و شاخص برخورداری مناطق روستایی 54 درصد است.

شاملو تاکید کرد: در 12 سال گذشته کارهای خوبی در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در سطح کشور انجام شده و هر سال 200 هزار واحد مسکونی روستایی با مصوبات دولت مقاوم سازی می شود.

وی گفت: نیمی از واحدهای مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی و نوسازی شده و طی سالجاری تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی هم دو برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مقاوم سازی به 20 هزار میلیارد تومان افزایش یافت

تسهیلات مقاوم سازی به 20 هزار میلیارد تومان افزایش یافت