مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-06سياسي

در کنار نمایشگاه های مد و لباس، فرصت بازاریابی مجازی ایجاد شود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اگر برگزاری نمایشگاه های مد و لباس توسط دانشجویان ترویج یابد، علاوه بر اشتغال زایی و کمک به کسب و کار می تواند به بهاء دادن به هویت اقوام کشورمان نیز کمک کند، - ایسنا/خوزستان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اگر برگزاری نمایشگاه های مد و لباس توسط دانشجویان ترویج یابد، علاوه بر اشتغال زایی و کمک به کسب و کار می تواند به بهاء دادن به هویت اقوام کشورمان نیز کمک کند، گفت: در کنار این نمایشگاه ها می توان فرصت های بازاریابی مجازی را ایجاد کرد تا دانشجویان از این طریق نیز محصولات خود را عرضه کنند.

معصومه ابتکار در ارتباط ویدئو کنفرانسی در آیین گشایش سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی که امروز (15 تیرماه) به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از دست اندرکاران این برنامه که در این گرمای هوا در حال فعالیت هستند تشکر می کنم و امیدوارم کمترین خاموشی ها اعمال شود.

از همکاران مان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که با اراده راسخ در رقم زدن کارهای تاثیرگذار در عرصه دانشگاه ها کمک کردند و دیگر همکاران نیز تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از رویکردهای مهم دولت دوازدهم توجه به مهارت ها در سطح دانشگاه ها و مدارس بوده است؛ امروز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار نمایشگاه های مد و لباس، فرصت بازاریابی مجازی ایجاد شود

در کنار نمایشگاه های مد و لباس، فرصت بازاریابی مجازی ایجاد شود