مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 15:252021-07-06سياسي

شهید انصاری مدیرت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد


شهید انصاری مدیریت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد؛ نه مدیریت بر مردم لذا همه مدیران در نظام اسلامی باید مسیر شهید انصاری ها را طی کنند.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: شهید انصاری مدیریت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد؛ نه مدیریت بر مردم لذا همه مدیران در نظام اسلامی باید مسیر شهید انصاری ها را طی کنند.

سردار محمدرضا نقدی در پیام تصویری به یادواره تلویزیونی شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، شهید انصاری را الگوی مدیران در خدمت گزاری خالصانه به مردم دانست و اظهار کرد: شهید انصاری از جایگاه ویژه علمی و اجرایی برخوردار بود و لذا برای نخبگان نیز یک الگوی مدیریتی است.

وی راز ماندگاری شهید انصاری را در سادگی، اخلاص، درایت، دلدادگی به انقلاب و عشق به ولایت دانست و افزود: شهید انصاری روستازاده بود، اما با استعداد و هوش و نبوغی که داشت درجات علمی را یکی پس از دیگری به بهترین نحو گذراند و به دانشگاه تهران رفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سابقه مبارزانی شهید انصاری علیه رژیم ستمشاهی را مانع از ادامه تحصیل او در دانشگاه تهران دانست و تصریح کرد: با وجود استعداد سرشار به این شهید بزرگوار اجازه تحصیل داده نشد و لذا از پا ننشست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید انصاری مدیرت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد

شهید انصاری مدیرت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد