مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 15:502021-07-06سياسي

لزوم پایش مستمر مسایل جامعه توسط دانشگاه ها


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها به این معنا است که دانشگاه نسبت به مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه بی تفاوت نباشد و علاوه بر پایش مستمر این موارد، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها به این معنا است که دانشگاه نسبت به مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه بی تفاوت نباشد و علاوه بر پایش مستمر این موارد، برای رفع این مسائل راه حل های منطقی، واقعی و قابل اجرا ارائه دهد.

غلامحسین خواجه در آیین بازگشایی سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی که امروز (15 تیرماه) به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در تعریف دانشگاه کارآمد و موفق، علاوه بر فعالیت ها و شاخص های پژوهشی، شاخص های تاثیرگذار و نوینی تحت عنوان دانشگاه و مسئولیت اجتماعی مورد توجه است.

این موضوع به این معنی است که دانشگاهی موفق و پیش رو محسوب می شود که در برنامه های کلان خود شاخص مسئولیت اجتماعی را مد نظر قرار دهد و برنامه مدون و منعطفی برای گسترش، تعنیق و اجرایی کردن این شاخص در میان جامعه دانشگاهی تحت پوشش خود پیاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بنابراین با اجرایی کردن معیارها و ملاک های پیشین، امکان رقابت و حضور پویا در عرصه دانشگاهی مسیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پایش مستمر مسایل جامعه توسط دانشگاه ها

لزوم پایش مستمر مسایل جامعه توسط دانشگاه ها