مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-06بين الملل

افغانستان: طالبان تهدیدی نهفته برای بی ثباتی منطقه است


وزیر امور خارجه افغانستان امروز با سفیران شرکای منطقه ای افغانستان دیدار و پیرامون تشدید خشونت ها از سوی گروه طالبان گفت وگو کرد.

- وزیر امور خارجه افغانستان امروز با سفیران شرکای منطقه ای افغانستان دیدار و پیرامون تشدید خشونت ها از سوی گروه طالبان گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه افغانستان امروز سه شنبه اعلام کرد: محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان، صبح امروز با شرکای منطقه یی افغانستان ملاقات و پیرامون تشدید خشونت ها از سوی طالبان، تخریب اموال عمومی و تأسیسات زیربنایی، موضوع آوارگان داخلی و فصل جدید روابط افغانستان با جهان صحبت کرد.

این وزارت افزود: وزیر امور خارجه ضمن اشاره بر عدم پابندی طالبان به تعهدات توافقنامه صلح دوحه و قطعنامه 2513 سازمان ملل متحد، از شرکای منطقه ای افغانستان خواست تا با اعمال فشار، طالبان را وادار به ترک خشونت ها و کشتار مردم و برگشتن به گفت وگوهای معنادار صلح کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است، که اتمر در مورد عدم قطع روابط طالبان با جنگجویان خارجی و اعضای گروه های تروریستی بین المللی صحبت کرد و آن را تهدیدی بالقوه برای ثبات منطقه و فرصتی برای تقویت پایه های شبکه های تروریستی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان: طالبان تهدیدی نهفته برای بی ثباتی منطقه است

افغانستان: طالبان تهدیدی نهفته برای بی ثباتی منطقه است