مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-06ورزشي

تساوی سپاهان درخانه پیکان با گل مشکوک و پنالتی سوخته


دقیقه 74 پیکان روی یک ضد حمله در موقعیت عالی گلزنی قزاز گرفت، اما شوت مهاجم میزبان، به دست مدافع زردپوشان خورد و پنالتی مشهود بود، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت! - دیدار دو تیم پیکان و سپاهان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، دیدار دو تیم پیکان و سپاهان که قرار بود از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود به دلیل قطعی برق ورزشگاه با دقایقی تاخیر آغاز شد و در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

با وجود حملات سپاهان از ابتدای بازی، اما در دقیقه 27 نفوذ پیکانی ها و پاس رو به بیرونی که در محوطه جریمه به علیرضا کوشکی رسید، با ضربه این بازیکن وارد دروازه سپاهان شد تا پیکانی ها با یک گل از حریف پیش بیفتند.

در ادامه سپاهانی ها برای جبران گل خورده روی دروازه حریف فشار آوردند تا دقیقه 38 ضربه ایستگاهی احسان حاجی صفی که به قصد سانتر روی دروازه فرستاده شد، مستقیم وارد دروازه پیکان شد و بازی به تساوی کشیده شد.

بازیکنان پیکان که در این صحنه از محوطه جریمه خارج شده بودند و قصد آفسایدگیری داشتند پس از دریافت گل به دلیل اعلام نکردن آفساید به شدت به داور معترض شدند، اما در نهایت داور پس از مشورت با کمک های خود تصمیم گرفت گل را صحیح اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی سپاهان درخانه پیکان با گل مشکوک و پنالتی سوخته

تساوی سپاهان درخانه پیکان با گل مشکوک و پنالتی سوخته