مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 18:052021-07-06اجتماعي

ازمدیریت دستی ترافیک تا افزایش گشتی ها/ «خاموشی» نگرانی جدید پلیس!


ترافیک، تصادف، سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان به دنبال قطع برق و خاموشی از جمله نگرانی های جدید پلیس است تا آنجا که با افزایش تیم های عملیاتی و استقرار مأموران دیگر رده ها سر چهارراه ها در صدد تأمین امنیت و آرامش مردم است.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس _ مریم عرب انصاری: بحث قطعی برق و خاموشی های مکرر مهمترین معضل این روزهای کرونایی کشور شده است.

با بروز موج پنجم کرونا و گرمای بی سابقه هوا، قطعی پی در پی برق نارضایتی مردم را در پی داشته است چراکه در بسیاری از ساختمان ها قطع برق، قطعی آب را نیز به دنبال داشته است .

از سوی دیگر با قطعی برق با خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی مواجه شده ایم؛ مورد به ظاهر ساده ای که در عمق خود ترافیک، سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان، تاریکی معابر و خیابان ها و میادین و همچنین احساس ناامنی و نگرانی از بروز جرایم را در بر داشته است تا آنجا که پلیس از افزایش گشتی ها و تیم های ضربتی و عملیاتی خود برای مقابله با جرایم احتمالی و تامین امنیت و آرامش مردم خبر داده است.

رییس پلیس پایتخت: زحمت مأموران بیش تر شده است/ مشکل امنیتی نداریم سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص معضل قطع برق ، خاموشی چراغ های راهنمایی و تأثیری که این موضوع بر ترافیک و امنیت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازمدیریت دستی ترافیک تا افزایش گشتی ها/ «خاموشی» نگرانی جدید پلیس!

ازمدیریت دستی ترافیک تا افزایش گشتی ها/ «خاموشی» نگرانی جدید پلیس!