مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-06سياسي

قطع گسترده آب در کرج و فردیس/ 24 ساعت بدون آب شرب!


قطع برنامه ریزی شده و خارج از برنامه برق در استان البرز به قطع گسترده آب هم دامن زده و بسیاری از شهروندان از قطع آب حتی تا 24 ساعت هم خبر داده اند.

- ایسنا/البرز قطع برنامه ریزی شده و خارج از برنامه برق در استان البرز به قطع گسترده آب هم دامن زده و بسیاری از شهروندان از قطع آب حتی تا 24 ساعت هم خبر داده اند.

شهروندانی که طی این مدت با قطع آب مواجه بوده اند در پیام های مختلف از این مسأله گلایه کرده اند و خواستار چاره اندیشی برای معضل قطع آب در ایام گرما و شیوع کرونا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمونه هایی از گلایه های شهروندان در مناطق مختلف استان البرز به شرح زیر است: -دو روزه درست توی مرکز کرج روزی 14 ساعت بدون هیچ اطلاع رسانی آب منطقه رو قطع میکنن -آب فردیس از دیروز دوشنبه 14 تیر ساعت 13 تا الان که ساعت شش صبح هست قطع شده و هیچ کس پاسخگو نیست لطفا اطلاع رسانی کنی ،آب نه برای خوردن داریم و نه برای نظافت.

-منطقه فردیس نسترن غربی از یک ظهر دیروز تا به الان(ساعت 5 صبح) حدودا 17 ساعت است که آب قطع و با وجود مراجعه مردم به شرکت آب هیچ رسیدگی نشده اگه براتون امکان داره اطلاع رسانی کنید شاید صدای ما به مسئولین برسه.

-سلام از دیروز ساعت 15 که برق وآب رفت تا الان که ساعت 4:7 صبح است هنوز آب نیومده اگه علتی دارد در اخبارتان بنویسید ممنون.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گسترده آب در کرج و فردیس/ 24 ساعت بدون آب شرب!

قطع گسترده آب در کرج و فردیس/ 24 ساعت بدون آب شرب!