مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-06ورزشي

آشنایی با تهدیدها و فرصت های فضای مجازی در ورزش قم


مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی فعال در استان قم در یک کارگاه آموزشی در جریان آسیب های خطرآفرین و تهدید کننده فضای مجازی آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، این کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و معاون دادستان قم در جمع مربیان و مدیران باشگاه ها به میزبانی سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این کارگاه اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان قم در صدد ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در ورزش است و این امر را با تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان در برنامه های مختلف، برگزاری مراسم  یادواره و گرامیداشت شهدا، نام گذاری اماکن ورزشی به نام مقدس شهدا و همچنین حضور در برنامه های اجتماعی از جمله انتخابات و راهپیمایی های جامه عمل پوشانیده است.

رسول منعم اضافه کرد: حضور فعال و گسترده در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین اقشار محروم جامعه، توزیع اقلام بهداشتی و همچنین ضد عفونی کردن اماکن ورزشی،  توسعه و ترویج فریضه نماز در حوزه های ستادی و اماکن ورزشی، توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ورزش و محیط های ورزشی و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف  از دیگر اقداماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با تهدیدها و فرصت های فضای مجازی در ورزش قم

آشنایی با تهدیدها و فرصت های فضای مجازی در ورزش قم