مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 19:002021-07-06اقتصادي

افزایش قیمت نفت عربستان پس از شکست مذاکرات اوپک پلاس


عربستان سعودی پس از این که مذاکرات اوپک پلاس درباره افزایش تولید نفت بدون نتیجه ماند، قیمت فروش نفت در ماه اوت برای خریداران از آسیا گرفته تا آمریکا را افزایش داد.

- عربستان سعودی پس از این که مذاکرات اوپک پلاس درباره افزایش تولید نفت بدون نتیجه ماند، قیمت فروش نفت در ماه اوت برای خریداران از آسیا گرفته تا آمریکا را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عربستان سعودی و روسیه طی یک هفته گذشته به دنبال جلب موافقت سایر اعضای اوپک پلاس با تسهیل تدریجی محدودیت عرضه تا پایان سال 2021 و تمدید مدت اجرای پیمان محدودیت عرضه تا پایان سال میلادی آینده بودند.

این پیشنهاد به دنبال مخالفت امارات متحده عربی که خواستار تعیین مبنای سطح تولید بالاتری برای خود بود، نتوانست تصویب شود.

شرکت آرامکوی سعودی قیمت فروش رسمی نفت به آسیا که بازار اصلی این شرکت است را برای گرید نفتی سبک عرب لایت به میزان 80 سنت افزایش داد و دو دلار و 70 سنت در هر بشکه بالاتر از قیمت پایه منطقه ای تعیین کرد.

این بزرگترین افزایش ماه به ماه از ژانویه بود و نشان می دهد که این غول نفتی با وجود کمبود عرضه در بازار، تولیدش را ماه آینده افزایش نخواهد داد.

جیووانی استونوو، تحلیلگر کالا در گروه یو بی اس در این باره گفت: با اوج گرفتن تقاضای داخلی در حدود اوت، نفت کمتری برای صادرات موجود خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نفت عربستان پس از شکست مذاکرات اوپک پلاس

افزایش قیمت نفت عربستان پس از شکست مذاکرات اوپک پلاس