مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-06بين الملل

دیدار مقامات آمریکا و روسیه در خصوص حملات باج افزاری


در پی حملات باج افزاری به شرکتهای آمریکایی نظیر جدیدترین حمله ای که با تمرکز روی شرکت فناوری اطلاعات کاسیا انجام گرفت، مقامات بلندپایه آمریکا و روسیه هفته آینده دیدار و در این باره گفت و گو می کنند.

- در پی حملات باج افزاری به شرکتهای آمریکایی نظیر جدیدترین حمله ای که با تمرکز روی شرکت فناوری اطلاعات کاسیا انجام گرفت، مقامات بلندپایه آمریکا و روسیه هفته آینده دیدار و در این باره گفت و گو می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید به خبرنگاران اعلام کرد ما انتظار داریم هفته آینده دیداری میان مقامات بلندپایه آمریکا و روسیه با موضوع حملات باج افزاری برگزار شود.

هکرها در حمله باج افزاری که روز جمعه انجام شد، اطلاعات صدها شرکت کوچک در سراسر جهان شامل شرکتهای بسیاری در آمریکا را به گروگان گرفتند.

با این حال شرکت کاسیا اعلام کرد آنها هرگز تهدیدی برای زیرساخت حساس آمریکا نیستند.

این حمله سایبری جدیدترین مورد از سلسله حملاتی است که علیه کسب و کارها انجام شده و اطلاعات ارزشمند آنها را در قبال دریافت ارز دیجیتالی گروگان گرفته است.

اگرچه حملات سایبری سالهاست که جریان دارند اما حملات اخیر افزایش قابل ملاحظه ای داشته اند و شامل رخنه به سیستم شرکت کلونیال پایپ لاین – گرداننده بزرگترین شبکه سوخت رسانی در آمریکا – ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات آمریکا و روسیه در خصوص حملات باج افزاری

دیدار مقامات آمریکا و روسیه در خصوص حملات باج افزاری