مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 01:502021-07-06سياسي

انتخاب کابینه حساس ترین و خطیر ترین اقدام رییسی


علیرضا معاف با بیان اینکه در میان اعضای کابینه بدون شک تیم اقتصادی دولت از اهمیت بالاتری نسبت به بقیه برخوردار است، نوشت: انتخاب غلط و برمبنای شاخصه های غلط حزبی و باندی در تیم اقتصادی می تواند پاشنه آشیل دولت رییسی شود و از سوی دیگر انتخاب درست و بر مبنای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس علیرضا معاف در یادداشتی تحت عنوان انتخاب کابینه حساس ترین و خطیر ترین اقدام رییسی نوشت: نقش کلیدی دو ماه ابتدایی دولت در چهار سال آینده: اساتید علم بلاغت در بیان اهمیت شروع خوب یک اتفاق مهم در ارتباط با مردم از اصطلاح براعت استهلال استفاده میکنند و به اهمیت بازه زمانی کنونی برای انتخاب کابینه واقف هستند و نقش بی بدیل و حساس دو ماه آینده در موفقیت یا عدم موفقیت چهار سال آینده دولت را درک می کنند.

بدون تردید مهمترین کار دولت و رییس جمهور منتخب تا اواخر مردادماه که زمان معرفی وزرا به مجلس است، تشکیل کابینه هدفمند، باورمند و توانمند است.

اما از منظری دیگر این کار برای آیت الله رییسی، اهمیتی دو چندان دارد.

و اگر ترکیب دولت،همگن،همگرا،همگون و هم اهنگ نباشد بسیاری از اهداف و برنامه های دولت زمینگیر خواهد شد و سرمایه اجتماعی لغزنده دولت در مسیر کاهندگی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کابینه حساس ترین و خطیر ترین اقدام رییسی

انتخاب کابینه حساس ترین و خطیر ترین اقدام رییسی