مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:302021-07-06سياسي

هر اقدامی در حوزه پدافند غیرعامل به منزله سرمایه گذاری است


استاندار آذربایجان شرقی امنیت پایدار استان را نتیجه اقدامات پیشگیرانه و تعامل و هماهنگی دستگاه های مسئول عنوان کرد و گفت: هر اقدامی در حوزه پدافند غیرعامل، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی امنیت پایدار استان را نتیجه اقدامات پیشگیرانه و تعامل و هماهنگی دستگاه های مسئول عنوان کرد و گفت: هر اقدامی در حوزه پدافند غیرعامل، به منزله سرمایه گذاری است و اهتمام و جدیت همه بخش ها برای ایمن سازی جامعه باید ادامه یابد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی با وجود تهدیدهای متنوعی که در گذشته و حال وجود داشته است، یکی از امن ترین استان های کشور بوده و این امنیت نتیجه اقداماتی است که اگر انجام نمی شد هر حادثه ای می توانست به یک بحران تبدیل شود.

وی، مدیریت حوادث آبان 98، مهار آتش سوزی بازار تبریز در کمتر از 4 ساعت و بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب در عرض یک سال را از جمله موفقیت هایی دانست که در سایه اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل و تعامل و هماهنگی دستگاه های مسئول به دست آمده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دشمن بیکار ننشسته و اقدامات خرابکارانه خود را ادامه می دهد، افزود: در حال حاضر با تهدیدهای بالقوه ای روبه رو هستیم که باید برای مواجهه با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اقدامی در حوزه پدافند غیرعامل به منزله سرمایه گذاری است

هر اقدامی در حوزه پدافند غیرعامل به منزله سرمایه گذاری است