مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-06سياسي

تاکید روانچی بر مقابله و مجازات مرتکبان اعمال تروریستی


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، استانداردهای دوگانه و برخورد سیاسی در مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم و بر مقابله و مجازات مرتکبان اعمال تروریستی تاکید کرد.

- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، استانداردهای دوگانه و برخورد سیاسی در مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم و بر مقابله و مجازات مرتکبان اعمال تروریستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تخت روانچی در سخنانی در نشست تصویب قطعنامه مجمع عمومی این سازمان با عنوان استراتژی جهانی مقابله با تروریسم: هفتمین مرور یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه که در عملیات تروریستی آمریکا در عراق بشهادت رسید، گرامی داشت و با تکرار تعهد ایران به مقابله با این پدیده شوم و نفی همه اشکال آن، استانداردهای دوگانه و برخورد سیاسی در مبارزه با تروریسم از جمله اقدامات یکجانبه برخی از کشورها در به اصطلاح فهرست تروریستی قرار دادن کشورها و ارگان های حاکمیتی آنها را به شدت محکوم و رد کرد.

بر اساس گزارش العالم، دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی از ریشه های تروریسم، از جمله اشغالگری و مداخله نظامی، مهمترین راهبرد مقابله با تروریسم را توجه به ریشه های آن و از جمله مقابله با تحریم های یکجانبه غیرانسانی علیه ملت ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روانچی بر مقابله و مجازات مرتکبان اعمال تروریستی

تاکید روانچی بر مقابله و مجازات مرتکبان اعمال تروریستی