مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-06سياسي

انتقاد ایران از استاندارد های دوگانه در قبال تروریسم


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، استانداردهای دوگانه و برخورد سیاسی در مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم و بر مقابله و مجازات مرتکبان اعمال تروریستی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مجید تخت روانچی در سخنانی در نشست تصویب قطعنامه مجمع عمومی این سازمان با عنوان استراتژی جهانی مقابله با تروریسم: هفتمین مرور یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه که در عملیات تروریستی آمریکا در عراق بشهادت رسید، گرامی داشت و با تکرار تعهد ایران به مقابله با این پدیده شوم و نفی همه اشکال آن، استانداردهای دوگانه و برخورد سیاسی در مبارزه با تروریسم از جمله اقدامات یکجانبه برخی از کشورها در به اصطلاح فهرست تروریستی قرار دادن کشورها و ارگان های حاکمیتی آنها را به شدت محکوم و رد کرد.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی از ریشه های تروریسم، از جمله اشغالگری و مداخله نظامی، مهمترین راهبرد مقابله با تروریسم را توجه به ریشه های آن و از جمله مقابله با تحریم های یکجانبه غیرانسانی علیه ملت ها عنوان کرد.

وی از محکومیت حملات تروریستی علیه زیرساخت های انرژی از جمله تاسیسات هسته ای در این قطعنامه که منجر به فجایع رادیواکتیوی زیست محیطی می شود، استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایران از استاندارد های دوگانه در قبال تروریسم

انتقاد ایران از استاندارد های دوگانه در قبال تروریسم